ایران فلایت

من براتون تو بلاگ ایران فلایت از روش های خرید آنلاین بلیط هواپیما و دیدنی های ایران و جهان مینویسم

ایران فلایت

من براتون تو بلاگ ایران فلایت از روش های خرید آنلاین بلیط هواپیما و دیدنی های ایران و جهان مینویسم

برج اِن سئول (N Seoul Tower)

 

معروف به برج Namsan یا برج سئول ، یک برج ارتباطی و رصدی است که در کوه نمسان در مرکز سئول ، کره جنوبی واقع شده است. با 236 متر (774 فوت) ، دومین نقطه بلند سئول را نشان می دهد. برج N Seoul در سال 1971 ساخته شد ، اولین برج موج رادیویی عمومی کره جنوبی است که پخش تلویزیونی و رادیویی را در سئول فراهم می کند. در حال حاضر ، برج سیگنال هایی را برای رسانه های کره ای مانند KBS ، MBC و SBS پخش می کند.

 

تاریخ برج نمسام

در سال 1969 با هزینه تقریبی 2.5 میلیون دلار ساخته شد و در سال 1980 برای بازدید عموم افتتاح شد. برج سئول در 3 دسامبر 1971 تکمیل شد که توسط معماران در Jangjongryul طراحی شده بود ، هرچند در آن زمان مبلمان داخلی تأمین نشده بود. طبقه سوم عرشه رصدخانه ، موزه ، سالن روباز ، فروشگاه سوغات علاوه بر اینکه سایر امکانات نیز به اتمام می رسد ، تا آگوست 1975 طول کشید. با این وجود ، علی رغم نهایی ساختن برج ، رصدخانه تا 15 اکتبر 1980 برای عموم بسته بود. از آن زمان ، برج یکی از مکانهای برجسته سئول بوده است. دامنه ارتفاع برج از 236.7 متر (777 فوت) در پایه تا 479.7 متر (1،574 فوت) از سطح دریا است. برج سئول در سال 2005 به N Seoul Tower تغییر نام داد در حالی که "N" مخفف "جدید" ، "Namsan" و "طبیعت" است. تقریباً 15 میلیارد KRW برای بازسازی و بازسازی برج هزینه شد. هنگامی که مالک اصلی برج N Seoul با شرکت CJ ادغام شد ، برج N Seoul نام رسمی CJ Seoul Tower تغییر نام یافت. همچنین به برج Namsan یا برج سئول معروف شده است. همچنین این اولین برج موج رادیویی عمومی کره است که دارای آنتن های انتقال KBS ، MBC ، SBS TV ، FM ، PBC ، TBS ، CBS و BBS FM است. برج سئول که برای ارزیابی متخصص سفر و ترجیحات خواننده در سراسر جهان انتخاب شده است ، 500 جاذبه جهان را در تحقیقات ثبت کرده است.  در 16/11/2006 بزرگترین روز را در ایالت کره جنوبی دارد.

طبقات و امکانات

برج N سئول به سه بخش اصلی شامل N Lobby ، N Plaza و N Tower تقسیم شده است. N Plaza از دو طبقه تشکیل شده است ، در حالی که N N از چهار طبقه تشکیل شده است.

برج برج N چهار طبقه دارد: 1F ، 2F ، 3F و 5F (بیشتر ساختمانهای کره از داشتن طبقه چهارم جلوگیری می کنند). [9] چهار عرشه مشاهده وجود دارد (چهارمین عرشه رصد ، که رستوران گردان است و هر 48 دقیقه با سرعت یک دور می چرخد) و همچنین فروشگاه های هدیه و دو رستوران. بیشتر شهر سئول از بالا قابل مشاهده است. نزدیک به برج N سئول دومین برج انتقال شبکه است. این برج یک رصدخانه دیجیتال با نمای پانوراما 360 درجه ارائه می دهد که تاریخ کره را از طریق 32 صفحه LCD به نمایش می گذارد. این در طبقه سوم برج N واقع شده است.

 

برج T1 شامل: رستوران کره ای "Hancook"

 برج T2 شامل: رصدخانه آنالوگ ، استخر آرزوها ، سرویس بهداشتی آسمان ، قهوه آسمان ، استودیوی عکس

 برج T3 شامل: رصدخانه دیجیتال ، تکان دهنده لبه و تلسکوپ پرقدرت دیجیتال ، فروشگاه هدیه

 برج T5 شامل: یک رستوران گردان

 

برج نمسان

بسیاری از بازدید کنندگان با تله کابین نمسان از کوه سوار می شوند. نمسان برای پیاده روی تا برج. این برج به عنوان یک نقطه عطف ملی و از نظر مناظر منظره شهر خود مشهور است. برج 236.7 متر (777 فوت) در کوه نمسان (243 متر یا 797 فوت) قرار دارد. سالانه هزاران گردشگر و محلی را به خود جلب می کند ، مخصوصاً در شب هنگام که برج روشن می شود. عکاسان از نمای پانورامایی که برج ارائه می دهد لذت می برند. هر ساله ، تقریباً 8.4 میلیون نفر از برج N سئول بازدید می کنند ، که اطراف آن با بسیاری از جاذبه های دیگر کره جنوبی ، از جمله پارک Namsan و Namsangol Hanok Village احاطه شده است. [11] بازدیدکنندگان ممکن است با پرداخت هزینه ای از برج بالا بروند که برای گروه های زیر متفاوت است: کودکان ، پیران و نوجوانان و بزرگسالان. نرخ ها برای هر بسته و اندازه گروه متفاوت است.

در سال 2012 ، نظرسنجی های انجام شده توسط شهر سئول نشان داد که گردشگران خارجی برج N سئول را به عنوان جاذبه شماره یک گردشگری قرار داده اند. [12] برج N سئول هم اکنون نمادی از سئول است.

 

روشنایی برج

برج N سئول از غروب آفتاب تا ساعت 23:00 (22:00 در زمستان) در روزهایی که کیفیت هوا در سئول 45 یا کمتر باشد با رنگ آبی روشن می شود. در بهار 2012 ، برج 52 روز روشن شد ، یعنی چهار روز بیشتر از 2011. [13] این برج از آخرین فن آوری LED برای ارائه تجربه هنر دیجیتال و فرهنگی از طریق "هنر سبک" به بازدید کنندگان استفاده می کند. [7] برج N سئول نمایش های مختلفی از جمله "نیزارهای نور" و "دوش نور" را به نمایش می گذارد. یک استثنا در این روز زمین است. در روز زمین ، چراغ هایی در سراسر کشور برگزار شد تا آگاهی از صرفه جویی انرژی را ارتقا دهند. ساعت 8:00 KST. در آن روز ، چراغ های برج N سئول در نمسان در تاریکی ناپدید می شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد