ایران فلایت

من براتون تو بلاگ ایران فلایت از روش های خرید آنلاین بلیط هواپیما و دیدنی های ایران و جهان مینویسم

ایران فلایت

من براتون تو بلاگ ایران فلایت از روش های خرید آنلاین بلیط هواپیما و دیدنی های ایران و جهان مینویسم

دریاچه بایکال روسیه

دریاچه یخی فیروزه ای بایکال روسیه

دریاچه بایکال در سیبری روسیه بزرگترین و عمیق ترین دریاچه جهان است. طول آن حدود 600 کیلومتر و در قسمتهای خاص عمق آن 1،6 کیلومتر است. هنگامی که زمستان سیبری آغاز می شود ، دریاچه یخ می زند و به ضخامت یخ بین 1.5 تا 2 متر پوشانده می شود. تحمل وزن ماشین کافی است.

آنچه این دریاچه یخ زده را فوق العاده می کند این است که آب بسیار شفاف یخ را به یک رنگ فیروزه ای زیبا تبدیل می کند و گازهای متان که از کف دریاچه خارج می شوند ، الگوهای دایره ای منحصر به فردی را در یخ ایجاد می کنند و گاهی اوقات خرده های آن را از زاویه های عجیب بالا می برند. عکاسان برای ثبت این مناظر شگفت انگیز به دریاچه سرازیر می شوند.

بهترین نکات برای دریاچه بایکال

در زمستان اینجا هوا خنک است ، در اینجا فقط می تواند -30 باشد. همچنین در طول روز. بنابراین فوق العاده خوب لباس بپوشید. و از وسایل دوربین خود مانند باتری ها به خوبی مراقبت کنید. اما این یک منظره قدرتمند است و ارزش تلاش آن را دارد.

افراد محلی با اتومبیل های خود (و موتور) از یخ عبور می کنند و بچه ها سعی می کنند روی دریاچه اسکیت بازی کنند ، اما به دلیل ترک خوردگی و برآمدگی های زیاد یخ ، این مشکل است.

چگونه می توانم به دریاچه بایکال برسم؟

نزدیکترین شهر ایرکوتسک است. از ایستگاه اتوبوس می توانید با اتوبوس به شهر Listvyanka بروید (1.5 ساعت). از آنجا می توانید خودتان روی یخ بروید ، اما می توانید به یک گروه سازمان یافته نیز بپیوندید.

Trans Trans Siberia Express از کنار دریاچه عبور می کند. و می توانید از قطار پیاده شوید و سپس برای کشف دریاچه اقدام به رزرو سفر کنید. این می تواند یک ماجراجویی باشد ، به خصوص در زمستان ، اما قطعاً ارزش آن را دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد