ایران فلایت

من براتون تو بلاگ ایران فلایت از روش های خرید آنلاین بلیط هواپیما و دیدنی های ایران و جهان مینویسم

ایران فلایت

من براتون تو بلاگ ایران فلایت از روش های خرید آنلاین بلیط هواپیما و دیدنی های ایران و جهان مینویسم

معبد میجی (The Meiji Shrine)

 زیارتگاهی است که به ارواح خداپسند امپراطور میجی و همسر او ، ملکه شوکن اختصاص داده شده است. واقع در کنار ایستگاه شلوغ Harajuku خط JR Yamanote Line ، معبد Meiji و پارک Yoyogi مجاور آن یک منطقه جنگلی بزرگ را در داخل یک شهر پرتراکم تشکیل می دهند. محوطه های بزرگ حرم مسیرهای پیاده روی را ارائه می دهند که برای یک پیاده روی آرامش بخش عالی هستند. این حرم در سال 1920 ، هشت سال پس از مرگ شاهنشاه و شش سال پس از مرگ شاهنشاه ، به پایان رسید و به امپراطور میجی و امپراطور شوکون اختصاص داده شد. این حرم در طول جنگ جهانی دوم تخریب شد اما اندکی پس از آن دوباره ساخته شد.

 

امپراطور میجی اولین امپراطور ژاپن مدرن بود. او در سال 1852 متولد شد و در اوج مرمت میجی هنگامی که دوران فئودالی ژاپن به پایان رسید و شاهنشاه دوباره به قدرت رسید به سلطنت رسید. در طول دوره میجی ، ژاپن با پیوستن به قدرتهای بزرگ جهان تا زمان مرگ امپراتور میجی در سال 1912 ، خود را مدرنیزه و غرب زد.

مجموعه اصلی ساختمان های حرم در 10 دقیقه پیاده روی از ورودی جنوبی نزدیک ایستگاه Harajuku و ورودی شمالی نزدیک ایستگاه Yoyogi واقع شده است. ورود به محوطه های حرم با یک دروازه عظیم توری مشخص می شود ، پس از آن مناظر و صداهای شهر شلوغ با یک جنگل آرام جایگزین می شود. تقریباً 100000 درخت جنگل Meiji Jingu در حین ساخت حرم کاشته شد و از مناطق کل کشور اهدا شد.

در وسط جنگل ، ساختمانهای Meiji Jingu دارای هوای آرامشی متمایز از شهر اطراف هستند. بازدید کنندگان از حرم می توانند در فعالیت های معمول شینتو شرکت کنند ، مانند ارائه نذورات در سالن اصلی ، خرید جاذبه ها و تعویذها یا نوشتن خواسته های خود بر روی ema. Meiji Jingu یکی از زیارتگاه های معروف ژاپن است. در اولین روزهای سال نو ، این حرم به طور منظم بیش از سه میلیون بازدید کننده برای اولین نماز سال (hatsumode) پذیرای بیش از هر زیارتگاه یا معبد دیگر در کشور است. در بقیه سال ، اغلب می توان عروسی های سنتی شینتو را که در آنجا برگزار می شوند ، مشاهده کرد.

در فاصله نه چندان دور از ورودی حرم هاراجوکو در امتداد نزدیک شدن به ساختمان های حرم ، موزه Meiji Jingu واقع شده است که به تازگی در اکتبر 2019 افتتاح شده است. این موزه با زیبایی طراحی شده توسط ستاره معمار Kuma Kengo ، گنجینه های مجموعه حرم ، از جمله وسایل شخصی جالب توجه را به نمایش می گذارد. امپراطور و شاهنشاه و کالسکه ای که امپراتور سوار آن شد تا به اعلامیه رسمی قانون اساسی میجی در سال 1889 برسد.

قسمت وسیعی از قسمت جنوبی محوطه حرم توسط باغ داخلی احداث می شود که برای ورود به آن نیاز به هزینه ورودی است. این باغ در اواسط ماه ژوئن زمانی که گل زنبق شکوفا می شود محبوبیت خاصی پیدا می کند. یک چاه کوچک واقع در باغ ، چاه کیوماسا ، به نام یک فرمانده نظامی است که حدود 400 سال پیش آن را حفر کرده است. امپراطور و شاهنشاهی از چاه بازدید کردند در حالی که آنها زنده بودند و به یک "نقطه قدرت" معنوی محبوب تبدیل شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد