ایران فلایت

من براتون تو بلاگ ایران فلایت از روش های خرید آنلاین بلیط هواپیما و دیدنی های ایران و جهان مینویسم

ایران فلایت

من براتون تو بلاگ ایران فلایت از روش های خرید آنلاین بلیط هواپیما و دیدنی های ایران و جهان مینویسم

برج توکیو (Tokyo Tower)

 

چراغی روشن در کلانشهر پراکنده با دیدن نوارهای برجسته قرمز و سفید برج توکیو به شما می گویند که بالاخره وارد متروپولیتن توکیو شده اید. توکیو برج هم یک مرکز پخش فعال است و هم مکانی ایده آل برای مسافران برای دیدن منظره خیره کننده شهر در زیر. جذابیت مدرنیست سازه را می توان از بیرون هنگام شب روشن دانست ، اما هیجان واقعی هنگام صعود به قله برای تماشای منظره های پویا از شهر ، به وجود می آید. در پایه برج ، یک مجتمع خرید به نام Foot Town پیدا خواهید کرد که شامل مجموعه ای از فروشگاه ها و رستوران های بین المللی ، و حتی یک آکواریوم و یک پارک موضوعی انیمه است.

به دلیل کارهای ساختمانی ، یک طرف عرشه مشاهده اصلی (طبقه پایین) تا اواخر سال 2019 بسته خواهد شد. سه طرف دیگر هنوز باز هستند. کارهای نوسازی اخیراً در طبقه بالا به پایان رسید و در مارس 2018 کاملاً بازگشایی شد.

 

چگونه به آنجا برویم

 برج توکیو در موقعیت مناسبی قرار دارد. برای رفتن به آنجا ، در خط مترو میتا (Mita) بروید و در ایستگاه Onarimon پیاده شوید. متناوباً ، با خط مترو Hibiya به Kamiyacho یا Oedo Subway Line به Akabanebashi بروید. فاصله این برج از هر یک از این ایستگاه ها تقریباً 5 دقیقه است. متناوباً ، با JR Yamanote Line به ایستگاه Hamamatsucho بروید. از آنجا ، برج 15 دقیقه پیاده روی است.

 

حقایق فوری

 ارتفاع برج توکیو به راحتی قابل یادآوری است: 333 متر (به طور دقیق 332.9 یا 1029 فوت) اگر احساس انرژی دارید ، می توانید آسانسور را دور بزنید و از پله 600 پله ای بالا بروید و به رصدخانه اصلی بروید این برج بلندترین سازه کشور بود قبل از اینکه توکیو اسکای تری در سال 2010 از آن پیشی بگیرد

 

تاریخ برج توکیو

 با شروع NHK ، پخش کننده ملی ژاپن ، در سال 1953 ، منطقه توکیو به یک برج پخش بزرگ احتیاج داشت. به طور همزمان ، دولت می خواست بیانیه ای با یک بنای تاریخی برجسته برای نماد رونق پس از جنگ کشور ارائه دهد. بر اساس برج ایفل در طراحی ، برج توکیو در سال 1958 تکمیل شد و با 333 متر قد ، بلندترین برج جهان بود که ساخته شد. این بلندترین سازه در ژاپن باقی ماند تا اینکه در سال 2010 از Skytree پیشی گرفت.

سه طبقه و چشم اندازهای دیدنی برج توکیو به سه بخش مجزا تفکیک شده است. Foot Town در پایه برج نشسته و منطقه ای پرجنب و جوش از کافه ها ، رستوران ها و مغازه های سوغاتی است. برج One Piece Tower نیز وجود دارد ، یک پارک تفریحی براساس مانگا و انیمه معروف. رصدخانه اصلی 150 متر بالاتر قرار دارد و مناظر به یادماندنی از شهر و همچنین یک پنجره "نگاه به پایین" را ارائه می دهد - نه برای افراد ضعیف. برای مناظر واقعاً دیدنی ، به دنبال رصدخانه ویژه باشید. این نقطه با 250 متر فاصله در آسمان ، منظره ای پانوراما از کلانشهر زیر و با اجازه هوا ، Skytree و حتی کوه دارد. فوجی در افق.

نماد وضعیت تکمیل Skytree توکیو در سال 2012 ممکن است بخشی از شکوه برج توکیو را به سرقت برده باشد ، اما ساخت و ساز 1958 همچنان به عنوان یک نماد باشکوه از صعود ژاپن پس از جنگ ، و همچنین یک مرکز تفریحی هیجان انگیز برای بازدید کنندگان و ساکنان این شهر پایان ناپذیر است.

ساعتها و هزینه ها 

رصدخانه ها از ساعت 9 صبح تا 11 شب باز هستند. روزانه. هزینه ورود به عرشه اصلی 900 ین است ، در حالی که بلیط برای هر دو عرشه 2800 ین است. برج One Piece از ساعت 10 صبح تا 10 شب باز است. و ورودی 3200 ین است.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد