ایران فلایت

من براتون تو بلاگ ایران فلایت از روش های خرید آنلاین بلیط هواپیما و دیدنی های ایران و جهان مینویسم

ایران فلایت

من براتون تو بلاگ ایران فلایت از روش های خرید آنلاین بلیط هواپیما و دیدنی های ایران و جهان مینویسم

کلیسای سَکرِه‌کُر دو مون‌مارتر (Basilique du Sacré-Coeur)


تاریخچه کمی از Sacre Coeur
پس از پایان جنگ فرانکو و پروسیان در سال 1870 ، مردم فرانسه تصمیم گرفتند یک کلیسا را ​​به افتخار قلب مقدس در پاریس در آستانه Montmartre بنا کنند. در ابتدا بودجه ساخت Sacre Coeur فقط از اهدا کنندگان ثروتمند تأمین می شد. با این حال در سال 1873 ، دولت فرانسه تصمیم گرفت که ساخت و ساز خود را به عنوان یک تعهد دولتی انجام دهد. هفتاد و هشت معمار مختلف برای حق طراحی Sacre Couer وارد رقابت شدند. طرح برنده توسط یک معمار کهنه‌کار به نام پل آبادی ارائه شد. آبادی پیش از این به دلیل ترمیم کلیسای جامع سنت جبهه در Perigueux به خوبی شناخته شده بود.

بنای کلیسای ساکر کوئور در پاریس ، فرانسه.

نقشه هایی برای باسیلای جدید خواستار ساختمانی از سبک رومی و بیزانس بود و اولین سنگ در سال 1875 گذاشته شد. آبادی در سال 1884 با پایه و اساس کلیسای ساخته شده درگذشت. (یادداشت جانبی: ما یک تور پیاده روی عالی Sacre Coeur و مناطق اطراف خود را ارائه می دهیم)

Sacre Coeur در سال 1914 که تکمیل شد ، تا سال 1919 پس از پایان جنگ جهانی اول تقدیس نشد. کل هزینه ساخت ساکر کوئر 40 میلیون فرانک بود.

هنر داخلی کلیسای ساکر کوئور در پاریس.

فضای داخلی کلیسا شامل یکی از بزرگترین موزائیک های جهان است که عیسی مسیح را با آغوش دراز ترسیم کرده است. برج ناقوس در نزدیکی شامل "ساویارد" ، زنگ باشکوهی است که در سال 1895 در شهر آنسی ریخته شد. این یکی از سنگین ترین زنگ های جهان به وزن بیش از 19 تن است.

ساکر کوئر یکی از بهترین مکانهای بازدید در پاریس است که فقط با برج مونتپارنس و برج ایفل به رقابت می پردازد تا چشم انداز پرندگان از شهر را ببینید.

Sacre Coeur - مکانهایی برای دیدن

مونتمارت
ریحان قلب مقدس
تزئین دائمی - نماز بدون وقفه هر روز و شب از سال 1885
میدان "هنرمندان" در Place du Tertre



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد