ایران فلایت

من براتون تو بلاگ ایران فلایت از روش های خرید آنلاین بلیط هواپیما و دیدنی های ایران و جهان مینویسم

ایران فلایت

من براتون تو بلاگ ایران فلایت از روش های خرید آنلاین بلیط هواپیما و دیدنی های ایران و جهان مینویسم

موزه فردا (Museu do Amanhã)

 

موزه Tomorrow در دسامبر سال 2015 در ریودوژانیرو به زمین نشست ، فقط چند ماه پیش از آنکه این شهر میزبان یکی از بزرگترین رویدادهای تاریخ خود ، المپیک 2016 با دعوت از بازدید کنندگان ، همسایگان ، شرکا ، حامیان مالی ، همیاران و مدیران خود باشد: به فکر ساختن فردا از ارکان اخلاقی پایداری و همزیستی و سناریوها و چالشهای زمان حال هستیم. از آن زمان 3.7 میلیون نفر نمایشگاه طولانی مدت موزه را پشت سر گذاشته اند و با این سؤال روبرو هستند: ما از کجا آمده ایم؟ ما کی هستیم؟ ما کجا هستیم؟ کجا می رویم؟ چگونه می خواهیم برویم؟ سؤالاتی که پژوهشکده توسعه و مدیریت نیز در این چهار سال سعی کرده است به آنها پاسخ دهد که در آن با رسالت مدیریت ، با اشتیاق ، تعهد ، خلاقیت و نشاط روبرو می شود.

 تجهیزات

 در نتیجه همکاری موفق بین دولت و بخش خصوصی ، این موزه خدمات گسترده ای عالی و برنامه ای متنوع و با کیفیت را به تعداد بیشتری از بازدید کنندگان ارائه داده است. برای این کار ، IDG یک مدل حاکمیت مستحکم و شفاف ، معادله ای بی نظیر از امنیت مالی و یک کارآیی و سیستم لجستیکی کارآمد ، با یک تیم بین رشته ای و در گفتگو مداوم با یکدیگر ایجاد کرد. نماد معماری که در محاصره خلیج گوانابارا واقع شده و در یک منطقه تاریخی واقع شده است که یکی از بزرگترین بنادر کشور است ، موزه فردا به زودی در سال اول زندگی خود به یکی از بزرگترین جاذبه های گردشگری ریو تبدیل شد و به عنوان موزه بیشتر رسید. بازدید شده و بهترین امتیاز در کشور ، با نمره 9.56 داده شده توسط بازدید کنندگان خود - با توجه به بررسی انجام شده در سال 2018.

 موفقیت ها

موفقیت عمومی نیز در نقد بازتولید شد: در اولین سال ، موزه فردا جوایز پیشرو فرهنگ مقصد معروف به "اسکار موزه ها" را در "بهترین موزه سال در آمریکای جنوبی و مرکزی" دریافت کرد. برای مجموعه کارهای معماری و موزه نویسی.

 جوایز LCD بار دیگر این موزه را در سال 2018 با عنوان "بهترین سازمان فرهنگی جهان برای ارتقاء قدرت نرم" در نظر خواهد گرفت ، که بیانگر قدرت بسیج و تعامل جوامعی است که در آن قرار گرفته است.

 موزه فردا تاکنون 32 نمایشگاه موقت برپا کرده است. دو نفر از آنها "O Poeta Voador ، Santos Dumont" و "Pratodomundo" در جایزه بزرگ جایزه گرفتند (قبلاً IDCA - جوایز بین المللی طراحی و ارتباطات). این نمایشگاه طولانی مدت در پنج منطقه (کیهان ، زمین ، آنتروپوسن ، فردا و ما) تقسیم شده است ، در طول این چهار سال ، بیش از 500 نسخه به روز شده ، هم از نظر محتوا و هم پیشرفت های فناوری. این نمایشگاه در حال حاضر دو گسترش مهم دریافت کرده است: تعاملی خلیج Todos Todos ، با اطلاعاتی در مورد خلیج ها در سرتاسر جهان ، از جمله خلیج گوانابارا ، جایی که این موزه در آن قرار دارد ، و سیدنی (استرالیا) ، توکیو (ژاپن) ، چزاپایک (ایالات متحده) و جاکارتا (اندونزی) نمونه هایی از همزیستی و تعامل را آورده اند. و ISRIS + ، دستیار هوش مصنوعی که در پایان مسیر روایت با بازدید کننده "صحبت می کند".

موزه آموزشی فردا

موزه فردا به عنوان یک بستر نوآورانه و تکنولوژیک برای فکر کردن و پیش بینی آینده خود که می خواهیم ، درگیر مردم باشیم و دانش خود را به اشتراک بگذاریم ، یک موزه آموزشی است و به همین ترتیب ، طوری ساخته شده است که تمام مؤلفه های آن - محتویات ، شیوه ها و همکاران آن - درگیر شوند. با عملکرد بیشتر آموزش. به این معنا ، آموزش و دستیابی در DNA موزه وجود دارد: فکر کردن امروز به عنوان مکان عمل بدون در نظر گرفتن تنوع و گنجاندن به عنوان نیروهای محرک برای این تحول غیرممکن است. علاوه بر ساختمان و کلیه نمایشگاه هایی که با اصل پایداری و دسترسی قابل دسترسی هستند ، چندین برنامه و فعالیت برای تهیه گنجاندن برای همه ساخته شده است.

برنامه هایی مانند Vizinhos do Amanhã ، Trek فردا در Libras ، در میان موزه ها و دیگران قبلاً در تاریخ موزه های کشور ثبت نام کرده اند و به عنوان الهام بخش مؤسسات ملی و بین المللی که برای آشنایی با تخصص تیم و روش های مدیریتی خود از این تجهیزات بازدید می کنند. با این کار ، این موزه با مؤسساتی مانند آژانسهای سازمان ملل ، موزه علوم در لندن ، کالج داد در میامی ، موزه اقلیم در نیویورک ، موزه ملبورن ، دانشگاه استرالیا ، Fundesplei ، از اسپانیا ، موزه زنده سازمان ملل متحد به همکاری های بین المللی رسیده است. کپنهاگ و Futurium ، برلین (جدیدترین) ، موسسه فرهنگی Google؛ موزه علوم ، DutchCulture ، موزه شنژن ، از جمله دیگر ، علاوه بر بسیاری از مشارکتهای محلی ، گستره روابط و مبادلات این موزه را نیز گسترش می دهد. با ابتکار شهر ریو دوژانیرو که با حمایت مالی Banco Santander Master و شبکه گسترده ای از حامیان مالی ایجاد شده است که شامل شرکت هایی مانند Shell ، IBM ، IRB-Brasil RE ، Engie ، Grupo Globo و CCR است ، این موزه ابتدا توسط بنیاد روبرتو طراحی شده است. دریایی.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد