ایران فلایت

من براتون تو بلاگ ایران فلایت از روش های خرید آنلاین بلیط هواپیما و دیدنی های ایران و جهان مینویسم

ایران فلایت

من براتون تو بلاگ ایران فلایت از روش های خرید آنلاین بلیط هواپیما و دیدنی های ایران و جهان مینویسم

ورزشگاه کریکت ملبورن (Melbourne Cricket Ground)

با ظرفیت 100000 نفر ، ورزشگاه کریکت ملبورن (MCG) بزرگترین استادیوم استرالیا ، دهمین استادیوم بزرگ جهان و بزرگترین استادیوم کریکت جهان است. این بخشی از حوزه ورزشی ملبورن در پارک یارا است که همچنین شامل ورزشگاه رود لاور آرنا ، Hisense Arena و AAMI Park است. در زمستان زمین میزبان مسابقات فوتبال استرالیا (همچنین به عنوان قوانین Aussie یا AFL شناخته می شود) ، در حالی که در تابستان این مرحله برای کریکت است. G ، همانطور که با محبت شناخته می شود ، از زمان آغاز به کار خود در سال 1853 ، صحنه بسیاری از رویدادهای بزرگ در تاریخ ورزش استرالیا بوده است.

چگونه می توان به آنجا رسید

MCG حدود یک کیلومتر (0.6 مایل) از مرکز شهر ملبورن فاصله دارد. دو ایستگاه قطار نزدیک استادیوم وجود دارد که با تراموا یا اتوبوس می توانید به آنجا برسید.

یک بازی از قوانین Aussie را در زمستان بگیرید فوتبال استرالیا همچنین به عنوان قوانین Aussie یا AFL شناخته می شود. یک ورزش ارتباطی سریع است که می توان ریشه آن را در مسابقات برگزار شده در سال 1858 بر اساس اشکال اولیه راگبی و فوتبال گلی تشکیل داد. این منحصر به فرد استرالیایی است. هزاران هوادار پرشور هر آخر هفته حضور می یابند تا تیم های خود را تشویق کنند. بلیط بخرید و از تماشای نمایش لذت ببرید.

مسابقه تست کریکت را در تابستان تماشا کنید

کریکت در تابستان استرالیا بسیار محبوب است. MCG خانه باشگاه کریکت ملبورن است و رویدادهای کمی در تقویم ورزشی استرالیا وجود دارد که به اندازه مسابقه Boxing Day Test بین استرالیا و یک تیم مهمان مانند انگلیس ، آفریقای جنوبی یا هند شور و اشتیاق ایجاد می کند. مسابقات تستی به مدت پنج روز اجرا می شود.

گشتی در استادیوم بزنید

 تور پشت صحنه MCG بیش از 150 سال از تاریخ ورزش استرالیا را نشان می دهد. در محراب داخلی ورزشگاه کاوش کنید و بر روی چمن مقدس قدم بزنید. شما می توانید کتابخانه MCC (کلوپ کریکت ملبورن) ، اتاق تعویض بازیکنان و پیاده روی در صحنه را ببینید.

از موزه ورزش ملی بازدید کنید

موزه ملی ورزش هزاران اثر ورزشی ورزشی را به نمایش می گذارد که نکات برجسته تاریخ ورزش استرالیا را نشان می دهد ، مانند کلاه سبز گشاد افسانه کریکت Don Bradman ، لباس دویدن برنده مدال طلای کتی فریمن و لباس شنای تمام بدن ایان تورپ. همچنین تالار مشاهیر کریکت استرالیا و تالار مشاهیر فوتبال استرالیا نیز در آن قرار دارد.

تنیس آزاد استرالیا را تماشا کنید

 با سنگ فرش از MCG پارک ملبورن واقع شده است که از میادین رود لاور و هیسنس تشکیل شده است. Rod Laver Arena میزبان مسابقات سالانه تنیس آزاد گرند اسلم سالانه استرالیا است. Hisense Arena یک مکان چند منظوره است که میزبان بسکتبال ، نتبال و دوچرخه سواری است.

 

از پارک AAMI دیدن کنید

 یکی و همه را در پارک AAMI مستطیلی تشویق کنید ، جایی که می توانید در هیجان لیگ راگبی ملی ، اتحادیه راگبی و فوتبال لیگ A (فوتبال) شرکت کنید. تیم های میزبان را تشویق کنید: طوفان ملبورن ، شورشیان ملبورن ، پیروزی ملبورن و قلب ملبورن.

رژه قهرمانان را ببینید

 محوطه پارک یارا که استادیوم های ورزشی را احاطه کرده است ، فضای سبز مناسبی برای قدم زدن در امتداد رودخانه یارا است. دنباله ای از مجسمه های قهرمانان ورزش استرالیا در مراسم رژه قهرمانان تاترسال ، که از ورزشکاران نخبه و زنانی که در MCG شرکت کرده اند ، تجلیل می شود ، پیروی کنید. در سال 2011 ، شش ورزشکار دیگر به عنوان بخشی از خیابان افسانه ها اضافه شدند.

در اطراف Birrarung Marr سرگردان شوید

 Birrarung Marr یک پارک بزرگ در نزدیکی MCG است که توسط بومیان Wurundjeri که در اصل در این منطقه زندگی می کردند ، نامگذاری شده است. این مجسمه ها و آثار هنری بسیاری از فرهنگ بومیان ویکتوریا را جشن می گیرند. یک پیک نیک در کنار رودخانه یارا داشته باشید و به صدای زنگ های فدراسیون که هر روز سه بار زنگ می خورند باشید.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد